Sunday, June 3, 2007

mam nascut printre negri voinici care umblau in pielea goala-trip comun pe motoare

iuliana nu stie nimic
e pierduta in lumini verzi, reci
rochia ei ca matasea broastei
se descompune
cainii vagabonzi ii mananca resturile
iar sfarcurile ei au devenit de piatra
iuliana n-am vrut sa te bat!!!
Am ajuns sa constat diferente intre nuante.
nuantele-s OK!
Ok, ma simt Ok, eu si cu broscuta albastra, alfred,
care-mi sare psihedelic, de pe un umar pe altul!
Ok, pe motoare pana si broastele par mult mai "Ok" decat sunt in atlasele de biologie. Ce sa mai vorbesc de restul...
CIRESE PENTRU TOTI
un clovn ne priveste superior, departe de aici, undeva sus, superior dar cald.
clar e clovnul pe care ti l-ai facut, asa ca da-l jos!
oh, l-as da, l-as pipai, l-as strange, l-as pupa, m-as filingi cu el, pentru noptile in care m-a scos.
ar trebui sa scriu cu creionul, ca sa am ce sa sterg cu radiera gargaritza!
Daca prindem o bucata de lumina-ntr-o noapte facem o zi din ea?
frate, nu-i nevoie neaparat de lumina ca sa faci zi. Daca ti se pune pata, poti sa faci din orice.Of!

No comments: